Mobil Forex Trading Programvare


Forex Mobile Trading Frem til nylig har Forex mobile trading (cellmartphone trading) vært ganske dyster. Men Forex kartlegging leverandører og meglere har begynt å plukke opp sin handling. De har innsett at handelsmenn vil ha fordelene med handel fra våre mobiltelefoner 8230 8230 Og de gir oss verktøyene til å gjøre nettopp det. I denne artikkelen vil jeg vise deg alle de beste alternativene for handel med Forex mobile trading. Spesielt vil jeg vise deg: Hva mobil handel er De beste telefonene og tabletter for handel De beste mobile forex trading plattformene Min løsning for mobil handel Hva er Forex mobil handel Enkelt sagt: mobil handel handler Forex markedet fra en smarttelefon eller en nettbrett . Forex Mobile Trading Jeg er sikker på at du er enig, det kan noen ganger være vanskelig å passe Forex rundt en opptatt tidsplan. Mellom arbeid, familie og ditt sosiale liv kan det være tøft å finne tid til handel. Heldigvis har de siste årene vært rask utvikling i smarttelefon og tablettteknologi. Nå er du ikke lenger begrenset til handel fra din PC eller laptop. I dag kan du handle Forex fra de fleste smarttelefoner eller nettbrett så lenge du kan få en stabil og sikker internettforbindelse. Smarttelefoner har endret måten jeg handler på. I disse dager gjør jeg minst 50 av min handel mens jeg er borte fra PCen min. Jeg har tatt handler mens du går på fotturer, mens du sykler, og selv når du svømmer, selv om jeg ikke anbefaler å prøve å bruke telefonen i bassenget. Beste smarttelefoner for Forex trading Dette er hvor det blir tøft. I smarttelefonverdenen er det så mye valg at det kan bli forvirrende å finne den beste telefonen for deg. La oss bryte dette ned i to logiske kategorier. Først kan vi se på telefonens operativsystem (OS). Best smartphone OS for handel Android, iOS eller Windows Et smartphone8217s OS er programvaren som støtter de grunnleggende funksjonene til telefonen din. Telefonens operativsystem lar deg gjøre ting som å ringe og installere apper. Å velge det beste operativsystemet for deg er ganske enkelt. Det er tre hovedvalg for Forex mobilhandel: Android, iOS (iPhone) og Windows Phone. Når det kommer til Forex apps, har Android og iOS mye mer valg enn noe annet OS. Du kan også gå til en Windows Phone, men det arent virkelig at mange Forex apps for en Windows Phone det samme gjelder for Blackberry, Fire OS (Amazons tilbyr) og Firexfox OS. Mitt råd er å velge enten Android eller iOS. Beste skjermstørrelse og maskinvare En av de viktigste faktorene når du leter etter en smarttelefon å handle fra, er skjermstørrelse. Å ha en liten skjerm gjør det svært vanskelig å handle effektivt. Du vil ha en telefon med en skjermstørrelse på rundt 5 tommer eller mer. Det er greit hvis det er litt mindre, men for lite og diagrammer blir et mareritt å navigere. Du vil også ha en minimum skjermoppløsning på 19202151080 (1080p). Alt mindre enn 1080p vil også være en smerte å kartlegge på. Vanlige smarttelefonskjermstørrelser Mens spesifikasjonene ovenfor er ideelle, er de ikke avgjørende. Hvis du har en eldre telefon med en mindre skjerm eller oppløsning, gi det et skudd uansett. Maskinvare er vanligvis en stor bekymring for mennesker. Men du trenger ikke en veldig kraftig telefon for Forex trading. Du trenger ikke å gå ut og kjøpe den beste telefonen på markedet bare for Forex trading. Den andre fordelen med store telefoner er at de har store batterier. Som bringer meg til mitt neste punkt. Samsung-telefoner vinner for batterilevetid Batterilevetid er viktig, du vil ikke at telefonen skal dø midt i handelen. Prøv å finne en telefon som har minst seks timers batterilevetid under bruk. Dette bør tillate tung bruk hele dagen uten å lade opp. Du vil ofte finne at større smarttelefoner har bedre batterilevetid. Dette fungerer bra, siden du trenger en telefon med storskjerm. Mens batterilevetiden er viktig, gjør det ikke til topp prioritet. Batteriene er lette, du kan alltid kjøpe et ekstra og bære det med deg. Jeg har to ekstra telefonbatterier i min vesle 827s veske til enhver tid. Husk at iPhone 6 pluss er helt lukket, slik at du ikke kan slå ut batteriet. Mine telefonanbefalinger Jeg bruker Samsung Galaxy Note 3 på grunn av sin store skjerm og lang batterilevetid. Jeg anbefaler notatserien, selv om de er store telefoner, hjelper den ekstra skjermstørrelsen med kartlegging. Hvis du foretrekker en iPhone, er iPhone 6 pluss et godt valg igjen på grunn av den store skjermstørrelsen. Vær imidlertid oppmerksom på at du ikke kan bruke ekstra batterier med den. Hvis du er på et budsjett, er Bluboo X6 et fantastisk valg. Bluboo er omtrent seks ganger billigere enn Galaxy Note 4, og syv ganger billigere enn iPhone 6 Plus. Uavhengig av budsjettprisen, har Bluboo god ytelse og er perfekt egnet for smarttelefonhandel. En annen løsning for stramme budsjetter er å gå til en eldre modell. Jeg bruker fortsatt Galaxy Note 3 for Forex mobil handel, og Galaxy Note 4 ble utgitt måneder siden. Jeg vil nok ikke oppgradere til notat 5 er ute. Beste tabletter for Forex trading Velge den perfekte tabellen for Forex mobil handel ligner på å velge den perfekte telefonen. Skjermstørrelse og OS er de viktigste faktorene. Men når det kommer til nettbrettet ditt, er Windows langt det beste alternativet. Windows 8-tabletter vinner ut over Android og Apple-tabletter Jeg bruker Surface Pro 3 fra Microsoft. Surface Pro-serien bruker ikke et mobil-operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det bruker Windows 8 som et operativsystem. Siden Windows 8 er det samme operativsystemet som brukes på stasjonære og bærbare datamaskiner, kan du installere din normale handelsplattform på din nettbrett, for eksempel MT4. I hovedsak er en Surface Pro-nettbrett som en veldig liten, kompakt og tynn bærbar PC. Ulempen med Surface Pro-serien er at de er svært dyre. Den gode nyheten er at det finnes andre alternativer8230 8230 Lenovo har også et veldig godt utvalg av Windows 8-tabletter, som Dell og Acer. En Windows 8-tavle er ditt beste alternativ for Forex mobilhandel. Hvis du virkelig vil ha en Android-nettbrett, sjekk ut Samsung Galaxy Tab. Hvis du vil ha en Mac-nettbrett, er det eneste alternativet iPad. Jeg vil anbefale en 10,1 tommers skjermstørrelsestablet som sagt, jeg har brukt tabletter med en mindre skjerm, og de er greit for handel. Finne den perfekte mobile Forex trading plattform Sjansene er at megleren allerede har en mobil handelsplattform. De mest populære plattformene for øyeblikket er MT4MT5 mobil eller cTrader mobil. Du kan få MT4MT5 mobil på Android og iPhone, og begge plattformene fungerer bra. Du kan også få cTrader på både Android og iPhone, og det fungerer også bra. Personlig foretrekker jeg cTrader mobil, det er mye raskere og enklere å bruke. Alle tre plattformene er slått ned av deres kartlegging skjønt. Diagrammet har ganske enkelt ikke så mange funksjoner som vi er vant til fra vanlige plattformer. For eksempel, med MT4MT5 mobil, kan du ikke endre kartfarger, og rekkevidden av indikatorer er svært begrenset. Med cTrader mobil kan tidsrammer du bruker, være svært begrenset. Det største problemet jeg har med kartlegging på MT4MT5 mobil og cTrader mobil, er at de ikke synkroniserer med dine vanlige diagrammer. Jeg kunne tilbringe en time å sette opp alle mine diagrammer på PCen min, og da måtte jeg gjenta alt det arbeidet på mobilkortene mine. Mens alle disse plattformene er fine for å ta handler, hvis du vil ha en god kartløsning, er alternativene dine slanke. Du bør laste ned alle tre plattformene og teste dem ut. Jeg testet MT4 mobil gjennom Avatrade. Du kan få deres meta trader 4 gratis nedlasting her. Mange meglere har egne proprietære mobile handelsplattformer, dessverre kan jeg ikke teste alle meglerens proprietære plattformer. Jeg er sikker på at det er noen gems der ute, og hvis du vet om noen, gi meg beskjed ved å kommentere nedenfor. Den beste løsningen jeg har funnet for kartlegging og handel er Trade Interceptor. Trade Interceptor er en brukervennlig mobilplattform, og er tilgjengelig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry og Amazon-enheter. Trade Interceptor er tilgjengelig med en lang liste av meglere, så din megler kan allerede koble til den. Jeg kunne gi en ganske lang fire-stjernet vurdering på Trade Interceptor, men du er bedre å bare prøve det selv. Kartlegging bare mobilplattformer Hvis du vil bruke mobilplattformen bare til kartlegging, arent det mange gode alternativer. De eneste gode dedikerte kartplattformene er TradingView eller ChartIQ, begge disse plattformene er svært like. Etter min mening vinner TradingView som den er fullpakket med en endeløs mengde funksjoner. Men de ekstra funksjonene kommer til en pris, TradingView er 9,99 per måned, mens ChartIQ er fortsatt ledig. Både TradingView og ChartIQ løser problemene jeg nevnte ovenfor om diagrammer som ikke synkroniseres. Hvis du bruker en av disse plattformene på din stasjonære PC, synkroniseres den med telefonen og nettbrettet. Igjen, jeg kunne gi deg en lang gjennomgang, men du er bedre å prøve dem selv. Jeg bruker for øyeblikket TradingView som mobil og stasjonær plattform. Mens jeg virkelig ønsker at de skulle lage en Android-app, får jeg tilgang til diagrammene mine via min nettleser. Eksternt skrivebord og Windows 8-tabletter Mens Forex mobile handelsløsninger blir bedre og bedre, føler jeg meg personlig at de fleste mobile plattformer mangler. Hvordan klarer jeg å ta minst 50 av mine handler mens jeg er borte fra PC-en Vel, på min telefon bruker jeg ekstern desktop-programvare. I utgangspunktet, hva jeg gjør er at jeg forlater PCen min på 247, og jeg bruker en Android-applikasjon kalt Splashtop for å få tilgang til PC-skrivebordet mitt eksternt. Dette tillater meg å bruke min faktiske handelsplattform til handel. Du kan også bruke TeamViewer som et eksternt skrivebordsprogram. både Splashtop og TeamViewer fungerer veldig bra. Åpenbart er den store ulempen ved denne løsningen at jeg trenger å holde PCen min hele tiden. Også, hvis min PC krasjer, ville jeg ikke kunne få tilgang til skrivebordet mitt, hva da Vel, som backup har jeg en mobil handelsplattform som jeg kan bruke til å administrere mine bransjer. Hvis jeg har min nettbrett med meg, bruker jeg bare det. Jeg bruker for øyeblikket en Surface Pro 3, som er en Windows 8-nettbrett. Dette betyr at jeg kan installere nøyaktig samme plattform på min nettbrett som jeg bruker på PCen min, slik at min nettbrett ikke krever en mobil handelsplattform i det hele tatt. Den beste løsningen for Forex mobile trading For meg er den beste løsningen for mobil handel å ikke bruke en mobil handelsplattform. Jeg bruker TradingView til å kartlegge på mobil, men jeg tar mine handler via eksternt skrivebord. Den beste løsningen for deg vil avhenge av dine behov. Den beste måten å finne ut er å teste alt og finne ut hva som fungerer. Så, hva skal du teste først Vel, her er en praktisk guide. Trinn 1: Kontakt megleren og se hvilke Forex mobile handelsløsninger de har. Sørg også for å spørre om de støtter Trade Interceptor. Meglere kan prøve å presse sin proprietære programvare på deg, så spør hvis de tillater en bestemt plattform, får du et mer direkte svar. Trinn 2: Test alle mobilplattformene som din megler har tilgjengelig. Trinn 3: Hvis du ikke er fornøyd med meglerplatformene, kan du prøve noen av de andre plattformene som er nevnt ovenfor. Du kan bestemme at du vil bytte megler hvis du finner en flott mobil plattform. Trinn 4: Hvis du ikke er fornøyd med Forex mobile handelsplattformer generelt, last ned Splashtop eller TeamViewer og prøv å bruke eksternt skrivebord. Personlig tror jeg at dette er den beste løsningen for de fleste, men det har ulemper. Trinn 5: Hvis ekstern desktop doesn8217t passer dine behov, se på å kjøpe en Windows 8-nettbrett. Jeg håper du fant denne artikkelen nyttig. Hvis du har noen spørsmål eller forslag, vennligst send meg en Tweet eller en melding på Google. Forex - Mobil programvarehandel Ved å bruke den nye forex mobile programvare trading plattformen har du sjansen til å handle på Forex markedet og å sjekke posisjonene dine hvor som helst der er signal for mobiltelefoner og tilgang til WAP, GPRS. For å gjøre det skje må du ha PDA (lomme pc, smarttelefon) og å installere Meta Trader 4 Mobile på den. Denne forex mobile programvare trading plattformen serverer nesten alle funksjoner som vanlig MT har - grafikk, indikatorer, menyer, posisjonskontroll og mer. Trafikken som den nye programvaren bruker av GPRS, er mange ganger mindre enn dette som brukes ved å bruke MT via nettleser og er veldig økonomisk. Det er bra for folk som reiser eller ønsker å handle på valutamarkedene fra jobb. Hvis du kjøper PDA, må du kontrollere hva som er operativsystemet. Meta Trader 4 Mobile er kompatibel med Microsoft Windows Mobile 5.0 og Microsoft Windows Mobile 2003 Second Edition og Microsoft Windows Mobile 2002 for Pocket PC. Installasjonen av mobilversjonen av handelsplattformen kan gjøres ved bruk av USB-kabel eller ved å laste den ned på PDA. Og så er alt som trengs for å registrere og velge server. Dagshandel anses som den mest sterke handelspraksis. Det er kjøp og salg av finansielle instrumenter i løpet av en dag, slik at ved avslutningen av markedet har den ikke åpne posisjoner. Daghandlere i kraft av sin handelspraksis er fri for naturgassrisiko og har også fordel av å ikke betale marginrenter (normalt marginrenter gjelder for bransjer som har åpne overnattingsstillinger). Daghandel er en risikofylt praksis der handelsmenn handler finansielle instrumenter for svært små prisforskjeller og krever betydelig konsentrasjon og mental styrke. Dag handel kan være scalping eller momentum handel. Scalping er praksis for kjøp og salg av enhver type finansielt instrument i store mengder med i sekunder. Scalpers er generelt institusjonelle handelsmenn eller gjensidig funn som handler for små prisforskjeller. Deres fortjeneste er hovedsakelig avhengig av hvor mye handel som utføres hver dag. Momentum trading er handel med handel i henhold til markedstendensen. Momentumhandlere er de normale individuelle handelsmenn som ønsker å tjene penger ved å kjøpe når markedet går ned og selger når markedet går opp. Noen andre populære dagshandlingsstrategier inkluderer rabatthandel, utvalgshandling og nyhetsspilling, etc. Populariteten til dagens handel kommer nå fra de elektroniske bomene, som gjorde markedsdata og markedsadgang tilgjengelig for alle rundt om i verden. I dag handler de fleste daghandler sine valg av marked fra eget hjem ved hjelp av en direkte tilgangshandelsplattform, handelssystemet, installert på datamaskinen. De er tilknyttede selskaper til bestemte daghandelsmeglere som gir dem programvaren og en handelskonto som kvalifiserer dem til å handle på respektive marked. Megleren samler inn margen fra handelsmenn og innskudd på finansmarkedet og holder også oversikt over handelshandleraktiviteten og kontoinformasjonen. Real-time markedsinformasjon er livslengden av daghandlere noen liten forsinkelse kan forårsake dem stort tap. De får de gjennom handelsplattformen, som grafer eller tabeller. Mange handelssystemer vil ha tilpassbare varsler og utløser å varsle handelsmann om en større endring og automatisere handelspraksis i henhold til endringen. Disse handelssystemene vil også ha mange tekniske analyseverktøy og markedsindikatorer for å hjelpe handelsmenn til å plukke passende aksjer, opsjoner, futures eller valutaer for handel. Husk at det finnes nettbaserte handelsplattformer, for det meste gratis, er tilgjengelige for handel, men bare stå alene (direkte tilgang) systemer anbefales for dagshandel. De beste Forex trading plattformene: MetaTrader4, MetaTrader5, WebTerminal og mobile versjoner LiteForex tilbyr bare de mest populære handelsplatformene i Forex markedet: MetaTrader4 og MetaTrader5. Dessuten gir vi deg mulighet til å handle uten å måtte installere noen plattform: MetaTrader 4 WebTerminal, den beste online forex trading plattformen, er vår løsning. Tjenesten leveres ikke til klientene til Liteforex (Europe) Limited (ex. Mayzus Investment Company). De beste Forex trading plattformene: MetaTrader4, MetaTrader5, WebTerminal og mobile versjoner Metatrader for aksjer Automatiserte handelssystemer har blitt ganske populære i valutamarkeder de siste tiårene. Den. Valutamarkedet handler med rundt 5,3 billioner hver dag. Med så mye penger i. LdquoDu må gjøre noen få ting rett i livet ditt så lenge du donrsquot gjør for m. Dette er det største finansmarkedet rundt å gjennomføre gjennomsnittlig 5,5 billioner per dag. Thatr. FX-handel kan være ganske vanskelig. Sitter i timevis foran et live-diagram, vent på. MetaTraderreg er programvaren som har revolusjonert forex trading. Den hvor som helst-når som helst acc. Den løpende omsetningen på 5 billioner om dagen er hovedsakelig ned til det store teknologiske fremskrittet. Forex trading plattform Eksperter sier at et venture i utenlandsk valuta kan forandre løpet av livet ditt. Hvis noen. I de siste par årene er det sett at online forex trading har fått en stor popularitet. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet, godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Risiko Advarsel: Handel på finansmarkeder medfører risiko. Kontrakter for forskjell (CFD) er komplekse finansielle produkter som handles på margin. Trading CFDs har et høyt nivå av risiko siden innflytelse kan fungere både til din fordel og ulempe. Som et resultat kan CFDer ikke være egnet for alle investorer fordi du kan miste all din investerte kapital. Du bør ikke risikere mer enn du er villig til å miste. Før du bestemmer deg for å handle, må du sørge for at du forstår risikoen ved å ta hensyn til investeringsmålene dine og erfaringsnivået. Klikk her for vår fulle risikoredisponering. Nettstedet eies av Liteforex (Europe) Ltd (ex. Mayzus Investment Company Ltd) som registreres med adressen: 124 Gladstonos Street, The Hawk Building, 4. etasje, 3032, Limassol, Kypros. Dette nettstedet inneholder grunnleggende informasjon som er relevant for følgende selskaper: - Liteforex (Europe) Ltd (ex. Mayzus Investment Company Ltd), er registrert som Kypros Investeringsfirma (CIF) med registreringsnummer HE230122 og regulert av Kypros Securities og Exchange Commission (CySEC) under lisensnummer 09308 i samsvar med Markets in Financial Instruments Directive (MiFID). Alle detaljhandelsfondsmedlemmer er forsikret av Investor Compensation Fund (emneberettiget). - LiteForex Investments Limited registrert i Marshalløyene (registreringsnummer 63888) og regulert i samsvar med Marshall Islands Business Corporation Act. Selskapets adresse: Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshalløyene MH96960. LITEFOREX (EUROPE) LTD (ex MAYZUS INVESTMENT COMPANY LTD) og LITEFOREX INVESTMENTS LIMITED gir ikke service til innbyggere i USA, Israel, Belgia og Japan. Opphavsretts kopi 2005-2017 LiteForex

Comments

Popular posts from this blog

Binære Alternativer Strategier 2012 Honda

Forex Fibonacci Retracement Indikator