Forex Trading Intervjuer


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Navn: Leslie Stayton Profesjon: Prof. Forex Trader Sted: Dallas, USA Hvor lenge har du vært trading valutaer Jeg har vært trading valutaer 4,5 år nå. Hva er din trading erfaring, før trading Forex markedet Jeg har aldri handlet noe finansielt marked før, forex var min første trading opplevelse. Gjør du handel forex for å leve Ja, det er min heltidsjobb i 2 år. Skal du tjene penger på handelsvalutaer I39m tjene penger på handelsvalutaer i ca 2 år før jeg var ikke lønnsom i det hele tatt, blåste jeg ut to 10 000 kontoer Hva er din gjennomsnittlige returmåned de siste 12 månedene Kan du beskrive arbeidsstasjonens oppsett 2 193939 flatskjermmonitorer Hp xw9400 arbeidsstasjon Windows XP Hjemversjon Hvilken kartingstjeneste bruker du 39am med FXtrek Intellicharts. (Kostnad 100Month) Hva er dine favoritt valutapar for å handle GBPUSD og EURUSD Hva er dine favoritt trading økter Hvor mange timers dag bruker du valutahandel Beskriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvordan mye fortjeneste gjorde du. Jeg vil aldri glemme, det var under en NFP-rapport, nyheten kom ut og EURUSD gikk ned 70 pips på få sekunder på diagrammer, mine megleres anførselstegn hadde en slags forsinkelse, og jeg kunne skrive inn 25 standardpartier 70 pips høyere som Selve sitatet, etter få sekunder, endret meg megler sitater og jeg var oppe 70 pips. På noen måte har jeg lukket den handel for en 185 pip fortjeneste i 15 min og det gjorde meg 46250. Jeg var veldig fornøyd med det resultatet Hva var din største feil noensinne? Blåser ut mine 2 første kontoer. Hva er din nåværende kontostørrelse Når du handler, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge I39m med begge grunnleggende når jeg handler nyhetshendelser, kartmønstre (teknisk) når jeg søker etter break outs. Hvilke tidsrammer ser du på 1 min, 5 min, 15 min, 60 min og et daglig kart. Mesteparten av tiden handler jeg av 5 min-diagrammet. Hva er dine pengehåndteringsregler når du handler forex Hvordan håndterer du risikoen Mitt stoppfall er alltid satt til 20 pips for EURUSD og 30 pips for GBPUSD (inkludert spredningen). Jeg vil aldri risikere mer enn 1,5 av min egenkapital på 1 enkelthandel Når handelen ikke fungerer i løpet av 20 minutter, vil jeg stenge den. Hvor lenge har du en tendens til å holde en handel 5 til 20 minutter. Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler, og hold tapene relativt små. Vær tålmodig og vent på høy sannsynlighet oppsett, en riktig oppføring er 85 av en vinnende handel. ALDRI utvide ditt stoppfall og ikke være for grådige. Hva føler du som en valutahandel som nye handelsmenn bør fokusere på. Lær hvordan man handler (kurs, mentor.), Bli disiplinert og avgjøre hvilken type handelsstil som passer til din personlighet, som kan være scalping, dag handel, swing trading eller posisjon trading. Lære noen få vellykkede mønstre som gir lønnsomme resultater og holder seg til dem. Ikke glem å ha en god arbeidsdator. Personlig vil jeg anbefale en stasjonær PC med 2 flatskjermbilder og ikke en liten bærbar datamaskin. Jeg lurer fortsatt på hvordan folk kan handle fra det. Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige som Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI, etc. Jeg bruker ikke indikatorer fordi de fleste av dem ligger etter. Jeg bruker grunnleggende analyse og diagrammønstre (ser etter breakouts). Fra hva du har lært så langt om handel med valutamarkedet, hvilke forandringer kan du gjøre i fremtiden, jeg føler ikke behov for å endre noe siden jeg lager gode penger forex trading. Siste Forex Intervjuer Alexander Smirnov og Georgiy Pavlov er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortelle om LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, leder av Institutt for kontroll og revisjon i LarsonHolz IT Ltd og Georgiy Pavlov, den ledende ekspert på utviklingsavdelingen, er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortell om bedriftens profil. Intervju med handelsdirektøren ved HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko er leder for handel på HiWayFX og er ansvarlig for å håndtere gjennomføring og overføring av kundeordrer og har plass i risikostyringskomiteen. Han har også en rolle i å informere og utdanne våre kunder med sin forskning og ekspertanalyse av valutamarkedene. J. P. Morgans Jamie Dimons fikk plutselig en hel masse egg på ansiktet. Vi trenger ikke regulering. Vi trenger ikke noen Fed-kontroll, sier Jamie Dimon, ikke for lenge siden, det høres noe om åpningslinjene til Pink Floyds klassiske album, Brick in the Wall. Finn en Forex BrokerFOREX-HANDELERE Jarratt Davis har handlet profesjonelt siden 2008 og handler for sine kunder via et London-basert selskap, autorisert og regulert for å administrere clientrsquos-investeringer gjennom FCA i Storbritannia. I dette eksklusive intervjuet kaster han litt lys på hvordan næringen jobber på institusjonelt nivå og hvordan forhandlerne i sin tur kan handle på samme måte. Han mener at forhandlerne bør fokusere mer på grunnleggende analyse og lære å handle med grunnleggende, som er en handelsmetode som han nesten aldri har lært i Forex kurs. Hvordan kom du inn i valutahandel verden Jeg oppdaget Forex helt ved en tilfeldighet etter å ha søkt etter en valutakonverteringsside før en tur jeg planla. Jeg så en annonse om handel på nettet og bestemte meg for å ta en titt. Etter et par år med testing begynte jeg endelig å forstå hvordan markedene beveger seg og hvordan man kan tjene på dem. Målet mitt var å handle andre peoplersquos penger og utnytte mine evner. Jeg hadde ikke noen form for formell opplæring i bank eller økonomi og holdt aldri noen form for relatert arbeid. Jeg er helt selvlært og begynte som detaljhandel. Hvorfor handler du for klienter Da jeg startet, har didnrsquot en betydelig sum penger til å handle, da jeg var ganske ung. Jeg trengte en måte å utnytte mine ferdigheter med å handle uten å bli distrahert. Handel for kunder virket som det åpenbare valget for meg, og den vanskeligste delen var å bygge opp en rekord på forholdsvis små kontoer, samtidig som jeg overbeviste mine aller første investorer for å stole på meg. Etter et par år hadde jeg verifisert ytelse og å finne klienter ble mye lettere. Over tid gikk minimumene mine opp, og jeg er nå en av de eneste FX-forhandlerne som tilbyr administrerte kontoer gjennom et fullstendig FCA-regulert selskap i London. Vil du anbefale denne ruten for detaljhandlere som leser dette Definitivt Det kan være vanskelig først fra et psykologisk perspektiv fordi du er ansvarlig for andre investorer. Men over tid blir det lettere, og alt blir en del av jobben. Handel for kunder er en veldig god måte å utnytte dine evner på, og minimerer risikoen for å tørke ut kontofondene dine unødvendig. Hvordan er metodene dine forskjellige fra andre forhandlere i detaljhandeln En ting som jeg husker fra begynnelsen av dagen, er hvor mye utdanningskurs eller produkter som er helt avhengige av teknisk analyse. Nesten hvert kurs eller system er basert på begreper som faktisk kan læres gratis online. I min erfaring fører fokus på rent teknisk analyse til en syklus med uendelig bytte og endring av systemer, noe som til slutt fører til tap og inkonsekvens. Nesten alle forhandlere som jeg har jobbet med, startet med å bytte tekniske systemer og tapt penger i prosessen. I motsetning til dette, har ingen vellykkede institusjonelle handelsmenn som jeg kjenner til, benyttet teknisk analyse som grunnlag for deres handel. De fleste bruker grunnleggende analyse utelukkende og en svært liten prosentandel (inkludert meg) kombinerer de to tilnærmingene. Jeg foretrekker å fokusere på grunnleggende og følelser som kjører markedsprisen. Faktisk, når jeg møter en såkalt lsquogurursquo i butikklokalet, er det første jeg ser etter når jeg bestemmer om de er virkelig vellykkede, fokuset de legger på teknisk analyse. Hvorfor tror du at de fleste forhandlere ikke bruker grunnleggende Dette er et stort spørsmål og en jeg har tenkt på mye. Jeg tror hovedårsaken er at det ganske enkelt ikke er lurt så mye. Hvis du søker på nettet for en lsquoForex trening coursersquo mesteparten av det du finner finner du bare en rehash etter en av de samme tekniske systemene. Og jeg tror at årsaken til dette er at de fleste av disse kursleverandørene bare er mislykkede detaljhandlere. De kunne ikke gjøre noe med handel, så de selger bare informasjon til nye handelsmenn i stedet. På grunn av denne mangelen på informasjon tror jeg også at mange nye og erfarne detaljhandlere har misforståelse om at handelsgrunnlag er komplisert og vanskelig å forstå. Men dette er ikke saken i det hele tatt. Så hva er din trading metode Min metode eller teknikk for å handle markeder er faktisk ganske enkelt jeg bare lese valuta nyheter hver dag og overvåke hva som flytter markeder i en bestemt retning. Jeg ser da etter å plassere handler i den retningen, ved hjelp av de tekniske ferdighetene jeg utviklet i mine tidlige år. Et eksempel på en nylig handel er USDJPY valutaparet i 2013. Det ble kunngjort i begynnelsen av fjoråret at Japan ville starte en prosess med kvantitativ lettelse, en prosess som devaluerer en valuta. Så det var ganske klart at handelen å ta var å kjøpe USD og selge JPY så lenge denne policyen ble holdt på plass. Hver gang prisen på det paret falt, visste jeg at det bare var fortjeneste eller usikkerhet i markedet. Jeg visste at markedet før eller senere ville gjenoppta kjøp av paret basert på de sterke fundamentene i spill. Faktisk, jo lengre det falt, var muligheten til å komme i lang posisjon til en god pris. USDJPY treffer stadig nye høyder i løpet av 2013, samtidig som det gir mange pullbacks og muligheter til å komme inn i nye lange stillinger. Dette var faktisk et av mine mest lønnsomme par i fjor og ser bra ut når vi går inn i 2014. Når du forstår de styrker som driver markedet, er det et veldig enkelt tilfelle av handel med de kreftene hver gang markedet beveger seg mot forventet retning. Disse typer muligheter oppstår hver dag og gir rikelig med fortjeneste som gir sjanser over de store valutaene. Hva er ditt største råd for noen detaljhandlere som leser dette Kom deg vekk fra diagrammene og begynn å ta hensyn til hva som faktisk driver prisen grunnleggende. Det er alltid en grunn til store trekk på et valutapar. Hvis du forstår årsaken, vil dette la deg ta informerte beslutninger om hvorvidt du skal kjøpe eller selge. Et annet poeng å fremheve er at grunnleggende er ikke så komplisert som mange tror. Faktisk er denne tilnærmingen veldig enkel. Markedene fokuserer bare på en eller to grunnleggende faktorer til enhver tid, noe som gjør det enkelt å identifisere og handle sammen med fokuset på marketrsquos oppmerksomhet. Forex Broker Interviews Bli kjent med din Forex megler er svært viktig hvis du vil handle med en stor mengde penger, eller hvis du ikke kan bestemme mellom to eller flere meglere. Intervjuer med Forex meglere bidrar til å forstå brokers39s struktur og sin visjon på handelsmennene. Hvis du allerede handler aktivt med noen megler, vil lesing av svar på viktige spørsmål hjelpe deg med å få innblikk i fremtidige planer. Uansett er det alltid interessant å vite hva noen Forex megler tenker på hva det gjør. Intervju med Grand Capital (26. mars 2015) mdash Stanislav Vaneev administrerende direktør i Grand Capital. snakket med oss ​​om hans selskap og dets fremgang i det vestlige online valutamarkedet, diskuterte vi også noen av de viktige hendelsene i bransjen, og tilstanden til valutamarkedet regulering i Russland. Intervju med MFX Broker (20. oktober 2014) mdash konsernsjef i MFX Broker har besvart noen spørsmål om de splitter nye funksjonene til megleren, mulige retninger for fremtidig utvikling, og dens syn på online handelsbransjen. Intervju med Trading Point (6. desember 2011) mdash Trading Point 39s CEO svarer på spørsmål relatert til selskap, CySEC og dagens valutautvekslingsindustri. Intervju med TFI FX (15. juni 2010) mdash Administrerende direktør i TFI FX svarer på noen spørsmål om selskapet og deres visjon om fremtiden for detaljhandelen Forex markedet. Intervju med InstaForex (25. april 2010) mdash en av de mest populære MetaTrader Forex meglere svarer på noen viktige spørsmål angående selskapets handelsvilkår og tilstanden til detaljhandelmarkedet. Spørsmålene besvares av Vladimir Syrov, direktør for forretningsutvikling av InstaForex. Intervju med Azurite Markets (29. september 2009) mdash en ganske ny Forex megler med flere marked trading tjenester deler sin syn på bransjen, forholdet mellom handelsmenn og megler og fremtidige planer. Intervju med FxCompany (16. juli 2009) mdash dette intervjuet med en ganske ny (på den tiden) MetaTrader megler går om regulering, nye funksjoner i handel og konkurranseevnen til Forex meglere. Intervju med FXCM (19. februar 2008) mdash mitt første intervju med en så stor megler, det handler hovedsakelig om ulike problemer med FXCM. inkludert administrerte kontoer, Refco-konkurs og andre emner. Intervju med eToro (26. desember 2007) mdash dette intervjuet handler om eToro innovative Forex trading plattform, som tilbyr noen av de mest originale måtene å tjene penger via Forex markedet kombinert med det intuitive grensesnittet. Intervju med FXOpen Forex Broker (8. oktober 2007) Mdash-spørsmål til FXOpen-lederen handlet generelt om rebranding, islamsk forex trading og noen andre Forex-relaterte problemer. Intervju med FXcast Forex Broker (29. juli 2007) mdash mitt første intervju med FXcast (på den tiden) ganske ny Forex megler, som er kjent for sin ikke-sprer Swing trading plattform og ulike e-valutaer akseptert som betalingsmetode . Hvis du vil at jeg skal gjøre et onlineintervju med ditt Forex-relaterte selskap eller nettsted, eller hvis du har en ide for mitt neste intervju, vennligst bruk dette skjemaet for å kontakte meg.

Comments

Popular posts from this blog

Mobil Forex Trading Programvare

Binære Alternativer Strategier 2012 Honda

Forex Fibonacci Retracement Indikator